BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS






ALIF DANIAL

Ini dia Hero Kaber hero Kaber GUM...anak teruna yang amat byk akal...tiada alif tak meriah rumah ku..ader dia nak pecah rumah ku.....Setiap hari rasanya ader 1000 kali aku menyebut,nama alif di mulut ku..(faham-faham ajerlah....kenapa)Alif ni lahir kat hospital yang sama dengan kakak dia waktu dan hari yang sama..peristiwa melahirkan dia pun hampir sama ngan kakak dia....Setalah melahirkan baby boy nia aku rasa bersyukur dapatlah sepasang anak dalam hidup aku ngan hubby ku..terus hubby aku membuat kenduri kesyukuran..Masa kecil Alif ni taklah aktif macam sekarang ok ajer..Sekarang nie semakin aktiv tak taulah terlebih makan vitamin apa!!
anyway alif nie lembut hai dia kalau kita marah still lagi leh dengar,.Pandai jaga adik dia dan kuat mengurat...jagan tak tau abih anak dara kawan2 aku yang comel2 dia gurat...Umur alif sekarang 5 tahun sekolah kat International School.Kalau nak cerita tentang Alif ni terlampau banyak...Nama dia yang selalu dia perkenalkan pada teacher dia ALIF DANIAL BIN BEN TEN.......hu..hu..hu

0 comments: