BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

kisah anak gadisku



NUR FATIN DANIA

Pengalaman melahirkan puteri pertama
Ini dia anak pertama..di lahirkan pada 27 September 2002 buting pelaminlah katakan..masa nak lahirkan fatin ni penuh dengan gelak tawa coz aku masih budak2 lagilah katakan kui..kui..kui...tak tau mcmmana sakit nak bersalin...pagi 27hb aku pun kerja macam biasalah turun naik tangga sambil menyanyi2 ( dok bahagian pengurusanlah katakan>Jam 10pg dah terasa sakit sikit2 so aku pun call hubby.Aku pesan ngan kawan2 aku kuar jap nanti aku balik opis semula..kwn pun oklah(kang dikatakan mengular plak).Sampai ajer di Hosp Keluarga tu aku mcm pesakitlah lain ambil no giliran, Mak Ai sikit punya ramai org..Tunggu punya tunggu nak terkucillah plak..aku gi toilet..oooooobedarah...takut..aku pun panggil hubby n hubby pun tell nurse kat itu dia mrh plak hubby aku psl apa tak cakap dah nak bersalin..aku pun terus ajer ke labour room....Tepat jam 1 40 aku pun melahirkan baby girl yg comel...alhamdullilah...kawan2 opis tertunggu bile aku nak masuk (agaknya boss aku cari aku) opis tapi akhirnya aku terus cuti..2 bulan tanpa gaji(Sambilanlah katakan)

Sekarang dah 8 tahun,Fatin ni..sorang yang very bertanggungjawab pandai tolong aku kat rumah jaga adik...kekadang kena gak hegger ngan aku kacau adik dia....hu..hu...hu..

IRIS MARISA

Kelahiran anak ketiga aku iaitu puteri kedua aku jatuh pada 27 ogos 2008..puteri yg kadua nie...byk akal sikit.sekarang dah umur 1tahun 6 bulan tak lama lagi dah nak jadi kakak pulak..Peragai ikut abang dia..kalau abg panjat katil dia pun sama..abg kacau kakak dia pun sama.abang main kaki dia pun sama...walaupun baru setahun jagung tapi henger tetap henger...kekadang tergelak pulak tengok gelagat puteri sorang nie...Nama Iris ni di ambil dari cerita iris(rita rudaini) umi ngan papa selalu tengok citer tu..cantik gak iris dlam cerita tu aku pun terus ambil nama tu yang bermakna alis mata yang cantik...Marisa pulak diambil dari cerita kekasih ku seru...e.e..e...e...bukan apa waktu tu..suka tengok muka si emelda tu...IRIS MARISA anak kelahiran Putrajaya bersalinkan iris ni waktu pagi-pagi buta punya main ngantuk nak meneran(usia dah semakin lanjut kot)...jam 4.20 pagi lahirlah Iris Marisa.Sekarang nie dah semakin pandai dalam pelbagai bidang termasuk BEN TEN....kui..kui...kui....

0 comments: