BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mezara ana




Assalamualaikum...

Tanggal 27 mei 1979 lahirlah seorang puteri yang diberi nama Mezara Ana Bt Baharuddin.'akulah tu'..menurut cerita my untie kewujudan ku di dalam rahim tanpa dirancang(excidentlah tu)bukan apa jarak diantara kakak dan aku amat dekat sekali..so bermacam2 stylelah sehingga ibuku sanggup memanjat pokok mangis tetapi aku tetap lagi ingin diwujudkan di dunia ini...(itu yang dogil tu!!!!).Sehinggalah tarikh keramat aku dilahirkan di HKL...

Aku dibesarkan di Kampung Pandan..bersekolah di SK Jalan Pasar 2 Pudu...sehinggalah aku darjah 5..masa tu aktiv gak hoki...

Tahun 1990 aku berpindah di WP Labuan dibesarkan di sana sehingga tahun 1995.Berpindah semula dari Labuan ke Puchong Selangor..sehinggalah aku menyambungkan pelajaran di ILP Kota Bharu dan CIAST....

setelah tamat aku teringin untuk meerasa kerja di Kilang...(Jadi minah Kilang) ok..tersangat ok saham naik melambung...sehinggalah aku dipaksa untuk menjadi pengajar...oleh keran atelah tertulis aku menjadi pengajar..mula mengajar di ILP Kuantan sehinggalah bertemu jodoh..(miangkan omak suruh mengajar pi cari jodoh lak)

Sekarang ni anak dah nak masuk ompat ha.......

so sekian aje dapat di coretkan serba sedikit perihal diriku..salam sayang dariku untuk...teman2 sekelian

0 comments: